اصلا تا6ماهگی که نباید بدی.و اینکه خودت باید درست کنی این چیه آخه!.بچه که نمیفهمه بخواد برای غذا گریه کنه
چیکار کنم انقد گریه میکنه واسه غذای ما
عزیزم اینا که مال بچه نیست نده به بچه یه فرنی درست کردن که دیگه کاری نداره اصلا به بچه ۴ماهه چرا میخوای فرنی بدی زوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.