سلام مامانا کم شدن ادرار نوزاد از چی میتونه باشه

۵ پاسخ

پسر منم از وقتی غذا رو شروع کرده،ادرارش کم شده،آب بهش میدم،شیر خشک بهش میدم.

کم ابی
بعد شیرخشک یا بعد خوردنی هاش ۲۰تا۳۰میل اب بده

کم شیر میخوره عرق می‌کنه تب داره عفونت ادرار داره همه اینا می‌تونه باشه

تعریقش زیاده واب بدنش کمه

اب بدنش کمه

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۱ سالگی