بچه من سمت راست شکمم هست یعنی جنسیتش چیه ؟

۱۴ پاسخ

ربطی نداره

پسره حتما

من سمت چپ بود دختر ناز بود

دختر من سمت راست بود

رفتم سونو گفت بچت سمت راست شکمته

از کجا فهمیدی انجاست عزیزم ؟؟

بچه من هنوز تکون نمیخوره

والا نمیدونم آخرش جنسیت بچه من چیه ان تی رفتم سونو گفت دختره ولی سمت راست شکمم هست الان 14هفته و 4روزمه

برای منم دعا کنید آی یو آی مثبت بشم.

پسر منم راست بود

دختر من راست بود همش دم‌زایمان اومد چپ

سلام فکر کنم پسر بیشتر سمت راسته

تکون میخوره عزیزم

برای من سمت راستم پسر

سوال های مرتبط

مامان نیکی🐣💕 مامان نیکی🐣💕 روزهای ابتدایی تولد