من با این حتی حموم میکردم بعد زایمانم والله تشت پر آب ولرم روبه گرم میزاشتم بعد توش اندازهی نصف استکان میریختم میشستم توش بعد دستشویی با شامپو بچه میشستم بعد تو آفتابه با اب از این میریختم خودمو میشستم اصلا آدم دیگه عفونت نمیگیره و بخیه زود میفته حتما بعد با سشوار سرد خودتو خشک کن اگه نتونستی درد داشت فقط نمسو بگیر همین
بریز توی یک بطری نوشابه اب ولرم هم بریز.. سر نوشابه رو یک سوراخ بزن بعد روزی چند باربا پنبه شسته شو بده.. من برای دوتا بچه ها انجام دادم سر 10روز بخیه هام خوب شد
هر موقع میری دستشویی چنتا قطره بریز تو یه لیوان آب ولرمم بریز که رنگش به نارنجی کم رنگ بزنه
در آخر خودتو باش بشور
بیا سشوار بکش چهار پنج روزه خوب میشن میوفتن عفونتم نمیکنی
تجربه من اینه شامپو بچه بزن هم عفونت نمیگیره هم زوترخوب میشه
من با اب ولرم قاطی میکنم تو تشت میشینم
اره من استفاده میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.