۸ پاسخ

میگن قرص امگا سه و کلسیم وهمراه غذا بخوری شیر چرب میشه
من کمکی اپتامیل میدم به دخترم
برا پسرم گیگوز میدادم اصلا راضی نبودم و اونم دیگ نخورد بدمزس

من سوپرامیل میدم خیلی چرب و خوشمزس راضیم ازش

وقتی شیرخشک بدی شیرت کم میشه حیفه .بعدشم ماه اول بچه کلا کم وزن میگیره .و اینکه ظاهر بچه مهم نیست بایر ببری بهداشت ببینی رشد بچه روی نمودار چطوره .برای شیرت هم روغن زرد گاوی بخور و قرص کلسیم بخور تا شیرت چرب و مقوی شه

گیگوز میگن خیلی خوبه

بنطرم شبرخشک نده بخاطر تپلی
وقتی شیر دارب

من ببلاک1 میدم راضیم

آپتامیل خوبه

من اپتامیل میدم و راضییم

سوال های مرتبط