واسه واکسن نگران نباش مشکلی پیش نمیاد،،
من دوس دارم زود به زود عوض كنم شيشه شيرو البته فقط نوزاد بود اونت گرفتم بعد ارزونتر 😅
سوال دومت هم اينجا بزن قسمت واكسن كامل توضيح داده كه به موقع بزني تأثيرش بيشتره بهتره زوتر اقدام كني
من ۳ ماه عوض میکنم
عزیزم حتما ببر بزن خیلی دیر شد
من دو هفته بعد رفتم گفتن دیر اومدی خیلی .
۳ ماه بیبی لند
بزن سبکه خیلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.