۴ پاسخ

واسه واکسن نگران نباش مشکلی پیش نمیاد،،

من دوس دارم زود به زود عوض كنم شيشه شيرو البته فقط نوزاد بود اونت گرفتم بعد ارزونتر 😅
سوال دومت هم اينجا بزن قسمت واكسن كامل توضيح داده كه به موقع بزني تأثيرش بيشتره بهتره زوتر اقدام كني

من ۳ ماه عوض میکنم
عزیزم حتما ببر بزن خیلی دیر شد
من دو هفته بعد رفتم گفتن دیر اومدی خیلی .

۳ ماه بی‌بی لند
بزن سبکه خیلی

سوال های مرتبط