۸ پاسخ

کلا بچه های این دهه اینجوری هستن
مامانم میگه منو خواهرم تو یکسالگی قشنگ حرف میزدیم
ولی پسرمن قشنگ حرف نمیزنه تقلید کردنش خوبه ها سریع یاد میگیره اگه کاری کنی .ولی تو حرف زدن نه
فقط مامان و بابا
دد به آ همبنا رو میگه
اصلا نمیشینه رو زمین
حتی وقتی میخواد غذا بخوره نهایت نشستنش ۵ دقیقه اس

دقیقا پسر دوم منم خیلی بازیگوشه هیچی گوش نمیده ولی اولی آروم تر بود همه چیزم زود یاد گرفت

پسر منم همینه چاره پیدا کردی بگو

آره نگران نباش از داداشش ياد ميگيره منم با توجه به چيزايي كه اينجا ميبينم بچه م هيييچي بلد نيست 😐😐😅

دخترم بردم گفت یکمی پیش فعال ولی خیلی اذیت میکنه کنجکاو خیلی و بازیگشو

بازیگشو بچه جدید
دخترم ولی صدا سگ بز گربه جوجه بلد😁 اسم ههی بلد میگه
ولی خیلی بازیگشو بمیرم براش چند روز حالش خوب نیست خونه بریزه بهم سرما خورد دندون اخریش داره

عزیزم سارا هم اصلاا توجهی نداره به چیزاییکه میگمو یادش میدم😐

منم دخترم و همه چی یادش دادم تو این سن بیشتر چیزها رو میگفت
ولی پسرم اصلا نمیشینه که بخواد به من گوش بده
😃

سوال های مرتبط