دکتر به من گفت پایان 6 ماهگی شروع کن
بذار بشینه
روزی دو سه بار
هر بار دو سه دقیقه
توی صندلی یا بالش بچین دورش
۶ماه تمام
منم پسرم همش میخاد وایسته باید ایستاده نگهش دارم 😅هرکارش میکنم خودش پاهاشو صاف میکنه
چن روزیه میزارم بشینه
میشینه یکم بعد یهو ی وری میوفته😃😃
از ۶ ماه باید گذاشت
من دخترم از همین الان دلش میخواد بشینه
میخوابونمش گریه میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.