۱ پاسخ

مامان من میگه پسربچه دیر بشینه خوبه
سعی کن تا ۷ ماهگی حداقل نزاری بشینه

سوال های مرتبط

مامان ارديبهشت مامان ارديبهشت ۱۶ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی ۵ ماهگی