۴ پاسخ

درمورد ضخامت این موقع سیکل به نظرم کمه باید بیشتر می‌بود ،پلی کیستیک هستی ،که اشکال نداره ،اصلاح سبک زندگی حذف قند مصنوعی کنی درست میشه چون پلی کیستیک بودن ربطی به خود رحم و تخمدان نداره ،بیشتر بیماری متابولیکی هستش ،یعنی شما کنترل قند مصنوعی کنی و شیرینیجات و کربوهیدرات رو درست مصرف کنی به مرور درست میشه ورزش های سبک مثل یوگا پیلاتس و پیاده روی کمک می‌کنه ،سردی جات نخور ،گرمی هارو بیار تو برنامه غذاییت ،زیره ،زنیان اینا خیلی خوبه ،سبزی خوردن هم خوبه

حوصله تایپ نداشتم‌ولی دلم نیومد از تاپیکت رد شم ، ورمان تنبلی تخمدان فقط فقط فقط اصلاح سبک ، کاهش وزن ، ورزش و دوری از استرسه ،تمام
من داشتم با همینا بدون هیچ دارویی کاااامل درمان شدم
اصلاح سبک هم میخوای بذونی چیه پیج فلورا تاجیک (bardar_flora) رو ببین به حرفاش عمل کن دو سه ماه ذعایت کنی خوب خوب میشی

چندسیکلت سونودادی

ضخامتت کمه انگار
فولیکول بالغم نداری

سوال های مرتبط