اول یه قاشق غذا خوری پُر از پودر ژلاتین رو بریز داخل یه مقدار کمی آب ک پفکی میشه
بعد ۲لیوان شیر و همراه شکر بذار روی شعله تا گرم بشه اگ خامه صبحانه داشتی حل کن بریز داخل شیر
لازم نیست شیر جوش بیاد
چون بارداری بهتره شیر پاستوریزه باشه
بعد اون پودر ژلاتین رو بریز داخل شیر و شکر و خوب هم بزن
قالب ژله رو چرب کن موز بذار تهش
(توت فرنگی چون یکم ترش هست تا حالا برای این ژله استفاده نکردم
میتونی توت فرنگی له کنی ، رنده کنی بریزی داخلش
اما شاید باعث بشه خوب نگیره ژله)
شیر رو بریز توی قالب و ۸ ساعتی بذار یخچال بمونه
ژلاتین نمیخواد،یه لیوان اب جوش بریز تو ژله توت فرنگی یه لیوان اب جوشن بریز تو ژله موز هم بزن قشنگ ذراتش حل بشه حالا بزار از داغی بیوفته هم دمای محیط بشه شیر هم همینطور بزار بیرون با ژله هم دما بشه حالا یه لیوان شیر بریز تو ژله توت فرنگی هم بزن بریز تو ظرف بزار ببنده یه لیوانم بریز تو ژله موز هم بزن بریز تو ظرف بزار یخچال ببنده اگرم خواستی قالبی در بیاد ظرف یا قالبت چرب کن بعد ژله رو بریز بعد راحت در میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.