کسی بیمارستان نور شهریار زایمان کرده؟ چطور بود؟ دکتر چی هزینه جدا میگیره؟

۲ پاسخ

من یکشنبه میخوام برم نور سزارین شم دکترمم رضوان یاریه خیلی دکتر خوبیه هزینه جداهم نمیگیره

خواهر شوهرم چندسال پیش زایمان کرده ولی خیلی تعریف میکنه

سوال های مرتبط

مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان شازده پسر 😍 مامان شازده پسر 😍 هفته سی‌ودوم بارداری