۱۶روز تاخیر
پریود شدم دنیا رو سرم اوار شد

۷ پاسخ

۱۶ روز خیلیه
تا حالا تاخیر داشتین؟ یا اولین بارتون بود

منم با ۱۶ روز تاخیر دیروزرفتم آزمایش دادم منفی بود
خیلی حس بدیه 😔
حداقل پریود شم

چرا آزمایش ندادی با این همه تاخیر؟

آخی
چرا ؟؟؟

مگه باردار بودی؟

الهی وای چقدر سخته انشالله به زودی دامنت سبز بشه

🥹💔

سوال های مرتبط

دخترک دلشکسته دخترک دلشکسته قصد بارداری
نور زندگیم از پیشم رفت💔 نور زندگیم از پیشم رفت💔 قصد بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته هشتم بارداری
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 تولد