۱۶ روز خیلیه
تا حالا تاخیر داشتین؟ یا اولین بارتون بود
منم با ۱۶ روز تاخیر دیروزرفتم آزمایش دادم منفی بود
خیلی حس بدیه 😔
حداقل پریود شم
چرا آزمایش ندادی با این همه تاخیر؟
آخی
چرا ؟؟؟
مگه باردار بودی؟
الهی وای چقدر سخته انشالله به زودی دامنت سبز بشه
🥹💔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.