۷ پاسخ

من بیدار نموندم
هر دوساعت پاشدم قشنگ چک کردم و دمای بدنشم اندازه گرفتم

شب اول و بیدار بمون
چون دائم تب میکنه و خیلی خطرناکه
ریسک نکن

پسر من تب کرده پاشویه میکنم ۳۷.۶ میشه وپاراکید هم هر چهارساعت میدم وقتی پاشویه نمیکنم تا ۳۸.۳ میره خسته شدم چی کارکنمامروز روز سوم واکسنش بود

نه پاراکید خورد بچه می خوابه ولی خودت حواست باشه تب شو چک کنی

شب اول رو بنظرم بیدار باشی بهتره من بیدار بودم یه دفعه دیدم کم کم داره دما بدنش می‌ره بالا سریع پیشگیری کردم

باید هوشیار باشی دیگه نکنه نیمه شب تب کنه .چکش کن چند ساعت یک بار

ن ولی هی چکش کن خدایی نکرده تب نکنه

سوال های مرتبط

مامان جیگر طلا🍓🫀🧿 مامان جیگر طلا🍓🫀🧿 ۱۳ ماهگی