۱۲ پاسخ

پماد هیدروکورتیزون 1 درصد بعلاوه کلوتریمازول ترکیبی بزن خوب شه

پسر منم دیشب اینجوری شده بود چند بار کالاندولا زدم بهتر شد

قارچه گلم هوا گرمه تو پوشک با رطوبت هم هستش قارچ میزنه

پماد بتامتازون بزن حتما من پسرم ایطور بود رفتم دکتر بتامتازون داد
البته پسر من چای چسب ک زدع بودن رو آنژیوکت ک بستریش کرده بودم و چون درش نیاره مای بیبی گفتن ببند ب دستش بخاطر این ایطور شد

حساسیته

روی پوست همه ی ما باکتری های مفید هست.پوشک زمان زیاد خیس بوده هوا هم گرم اون باکتری‌ها تحریک شدن باعث سوختگی شدن

یچیزی جدید دادی خورده حساسیت شده

شایدم قارچ باشه ک کلوتریمازول بزنی خوب میشه

عزیزم وسط باسنش هست؟
فکر میکنم سوخته
دختر من هر وقت میسوزه اینجوری میشه
دکترش گفت روی زخم کرم کالاندولا بزن از روی اون هم به لایه تقریبا رحیم کرم زینگ اکسید بزن دو روزه خوب میشه

دستمال مرطوب استفاده نکن همش بشورش پوشک مارک خوب استفاده کن لباساشم جدا با مایع مخصوص بشور

چی بهش دادی ؟
من به پسرم بستنی دادم اینطوری شد
یه حالت دون دون سفید

این یکم واضح تره نمیزاره عکس بگیرم

تصویر

کجای پاشه؟
بچه من دور مقعدش اینطوری شده بود دکتر گفت حساسیت غذاییه
پماد داد خوب شد

سوال های مرتبط