چرا تکونای بچه رو دیگ تو واژنم حس میکنم ؟؟؟😑😑

۸ پاسخ

منم با اینکه سفالیکه،با بعضی ضربه ها حس میکنم یه عضویش داره از واژنم میزنه بیرون😜

هرروزیه انقباض های مسخره ای میگیره ولی بیشترنمیشه خسته شدبم دیگ

چون امده پایین دیگ گلم

ببخشید بچتون بریچ هست؟؟

منم دوست دارم دردام شروع بشه دیگه

منم ی دونه قلم توی واژنم حس میکنم

منم سخته واقعا

منم همینطور

سوال های مرتبط

مامان عروسک 🩷 مامان عروسک 🩷 ۱ ماهگی