۶ پاسخ

اصلا نگران نباش از من همیشه همینه... بچه دور می‌زنه برای خودش سه هفته پیش من کلافه شدم همش میگفتم الان یک‌پا. بچه میاد بیرون ازم ... همش قلقلکم میداد با پاش ... سونو که رفتم گفت بریچ هست پاهاشم کاملا پایین رحم .... باز الان راحت شدم چون شده سفالیک ...ولی پاهاشو می‌زنه به‌معدم😆

از منم سه روزه همین طوریم هی احساس میکنم یه جاش الان میاد بیرون🤣🫠

نگران نباش بچه پایینه حتما منم یه وقتایییی اینجور میشم نترس

طبیعیه اخراش میچرخه

چون بچه کم کم میاد پایین

منم

سوال های مرتبط

مامان سلین❤ مامان سلین❤ هفته سی‌وهفتم بارداری