منم دیشب داشتن عکسای پسرمو نگاه میکردم تو ۵_۶ ماهگیش چقدر تپل بود یه عالمه گوشت داشت الان همه اش استخونه😂
ولی به جاش بزرگ بشه هزینه باشگاه و لاغر شدن رو نداریم
بچه های ما باربی به دنیا اومدن ۲ کیلو ۳۶ هفته به دنیا اومد باربی هم موند الان ۹ کیلو هست آنقدر بقیه گفتن چقدر ضعیفه بچگی دخترم رو کوفتم کردن هیچ وقت حلالشون نمیکنم بعضی چیزا دست آدم خودش نیست برای تپل شدنش هر کاری کردم ولی فایده نداشت
کانال غذای کودک در روبیکا با بیش از ۴۶۰۰ مادر .🌱❤️.
@food_babyy
ماشاالله تپلیو .
من دخترم بدنیا اومد چهار کیلو صدده بود ،دوماهگی شش کیلو نیم ،همه تو اداره بهداشت میگفتن وای نکن اینکار با بچت ،مانانم میگفت توجه نکن عینه خودت بلند قد و چهارخونه میشه گرد و کوتاه نمیشه .
الان میرم بهداشت میگن وزنش دویست گرم کمه اما قدش بلنده ماشاالله.
همش به ژنه عینه پدر و مادر میشه بچه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.