مامانا شماهم فکر میکنید شکمتون کوچیکه یا فقط من اینجوریم😪😪

۱۱ پاسخ

منم شکمم کوچیکه نگم کسی متوجه نمیشه باردارم کلا هم ۲کیلو اضافه کردم بچه ام ۳۰هفته رفتم سونو ۱کیلو و۶۰۰بود

شکم من کوچیک نی نی هم کم وزن🥲🥲

من برا بارداری‌ اولم شکمم خیلی کوچیک بود موقعی ک رفتم برا زایمان، ماما دست ب شکمم زد گف بچت ریزه سریع بدنیا میاد،همون شبش بچم دنیا اومد وزنشم 3450 بود، الآنم شکمم همون اندازس

شکم مهم نیس مهم وزن بچست من خودم شکمم کوچیکه همش نگران وزنش بودم رفتم سونو وزنش خوب بود

من همش حس می‌کردم که شکمم بزرگه خوبه ولی دیروز رفتم بیمارستان مامان هم هفته من بود شکمم دو برابر من بود، حالا از دیروز دارم فکر میکنم که شکمم کوچیکه یعنی

منم حس میکنم کوچیکه

مال منم کوچیکه ولی سایز شکم مهم نیس

منم خیلی کوچیکه
تا برم سونو وزن ببینم وزن بچم چقده

من زمان پسرم شکمم خیییلی کوچولو بود کلا ۶ کیلو تو دوران بارداری اضافه کردم
ولی وزن بچم خوب بود ۳/۴۰۰ به دنیا اومد
کلا شنیدم شکم اول خیلی کوچیکتر میشه

عزیزم شکمتو با بقیه مقایسه نکن
خیلیارو دیدم شکم کوچیک داشتن ولی نوزاد درشت بدنیا آوردن

ن به شکم نیست الکی به خودت استرس نده
بری ۸ ماه اوت موقع شکمت بزرگ ترم میشه

سوال های مرتبط