واقعا نوزاد داری سخته پدرم در اومده

۵ پاسخ

من عصر گریه کردم دیگه
شوهرم میگهنکن فلان میگم بزار یکم اروم شم روم خیلی فشاره.خودش اصلا بچه داری بلد نیست یکم کمک کنه.ظهر دودق نگه داشته برم سرویس نمیدونم کی زنگ زده میکه اره بچه داری میکنم پدرم درومده🤣

از مني كه بچه دوم باردارم
دوران نوزادي تا زماني كه به چهاردست و پا بيوفته
راحت ترين دورانه😂😂😂چون همش تو بغلته و يه شير و يه پوشكه و يه اروغه تمام

خیلی واقعا سخته منم پدرم درامده😴😩

خیلی
هنوز تا در اومدن مونده😭😭😭😭

واقعا کار سختیه🥲

سوال های مرتبط

مامان مهوا و نی نی ❤ مامان مهوا و نی نی ❤ ۱۱ ماهگی