خانمااااااا بچه داری سخته؟؟؟😂🤦‍♀️در چه حالین؟

۵ پاسخ

برای من که سخته🥺با بی خوابی هاش مشکلی ندارم با اینکه شبا گریه میکنه دل درد داره و من نمیتونم کاری کنم عصبی میشم🥲

بچه ام آرومه اذیتم نمیکنه ولی بخیه هام پدرمو در اوردن

روزای اول یه کم سخته ولی بعد چند روز قلقش دستت میاد اوکی میشه یه کم شب بیداریاش سخته همین

سخت نهههه.فقط وقت گیره و گاها بیخوابی اذیت میکنه
مابقی ی کوله بار عشششقه و ی موجود چسبونکی کوچولو که همه چیزت میشه...💖

منم نمیدونم چی در انتظارمه😂
دوتا بچه😬
یکی مدرسه ای😬
من خونه بابام🥴

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۶ ماهگی
مامان آقا سهند مامان آقا سهند ۱۰ ماهگی
مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی
مامان iliyar مامان iliyar ۱۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی