38هفته ها در چه حالین

۶ پاسخ

حال و حوصله نداریم خسته ایم و استرس و نکرانی داریم گهکاهی 🫠

خوشبحال سزارینیا ،میدونید دیگه کی زایمان میکنید
من که هردرد کوچیکی هم که میگیرم روش تمرکز میکنم که بیشتر بشه ولی فایده نداره
تازه از صبح تالا سرماهم خوردم کل بدنم درد میکنه

نشستم به در نگاه میکنم 😂😂😂

هیچی در حال بدو بدو فردا وقت گرفتم آرایشگاه ساک خودمو دخترمم که جمع کردم دوشنبه برم حمام به شوهرم بگم بیاد یه کیسه مشتی بکشه 😅سه شنبه صب وقت زایمان دارم🥰

داااااغووون خسته فقط میخوام بیاد بیرون ،۴ روز دیگه زایمانمه

هیچی سه روز دیگه زایمان میکنم استرس دیونم کرده شبا خواب ندارم🥲

سوال های مرتبط

مامان آقا سهند مامان آقا سهند ۱۰ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۵ ماهگی
مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی
مامان iliyar مامان iliyar ۱۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی
مامان آدرین مامان آدرین ۱۰ ماهگی