خانما پاراکید بعد شیر بدم یا قبلش؟

۴ پاسخ

قبل..
فقط قبل..
بعدش بدی هرچی از دو روز قبل خورده بالا میاره

اگ تب داره و تب شو پایین نمیاره استامینوفن ساده براش بخر اگ حالش خوبه و سبکه براش همین پاراکید بهش بده

برای دلدردیع؟؟

اگ رفلاکس داره شیر بده بهش باد گلوشم بگیر بزار قشنگ بالا اوردنش تموم شه بعد بهش بده چون احتمالا داره بالا بیارش

سوال های مرتبط