بدون تب سنج چجوری میفهمید بچه تب داره ؟

۴ پاسخ

من با بوس کردن به پیشونی میفهمم تب دارن یانه

وقتی دست میزاری متوجه میشی بچت تب داره

عزیزم تو یه ماهگی تب نیست گاهی بچه داغه گاهی سرد چون داره هنوز دمای بدنش رو تنظیم می‌کنه هر داغی تب نیست مگه دیگه خیلی خیلی داغ باشه که باید با تب سنج حتما بگیری

لبات و بزار پیشونی بچت

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۱۴ ماهگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱۴ ماهگی