بازی و دارین میبینین؟😍

تصویر
۱۷ پاسخ

چند چند شد

چند چند شد.
اخه من خواب خط قرمزه نباید بهم بخوره.
ما هممون ده و نیم خابیدیم

جانانه بازی کردن قبول دارید؟

ایشاالله

مدالونمیارن به مانمیدن ای مادربگیربخواب

ن فوتبالومیگم

بروبخواب فرداازاخبارببین چیکارکردین ولی من دارم بچه خواب میکنم وخواب خودموبه هیچی ترجیح نمیدم چون توطول روزبچه اذیت میکنه وبی انرژی بودن واقعا

خدارشکرالان دیدم مساوی شدن

من بچه بیداره دارم خواب میکنم ازروبیکایه لحظه رفتم ببینم گل دوم زدن لعنتی

ایران گل دوم و زد ☺️☺️☺️😘

آقام با گوشی نگاه کرد من ندیدم

نیمه دوم کی شروع میشه خانومای گل؟

بلی بلی بیدارم حیف گل دوم افساید شد

بلههههههه 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷

بلی😁

آری

بعله در تاریکی

سوال های مرتبط

مامان قشنگ خانوم مامان قشنگ خانوم ۱ سالگی