خانما برای شما هم بچه داری سخته خیلی ؟

۹ پاسخ

هم از لحاظ جسم هم روح پرم از درد و استرس و اضطراب

آره خیلی سخته
خیلی داغونم هم جسمی و هم روحی
فقط دارم میگذرونم هیچ لذتی نبردم از بچه

نااااابودم مامان اولی بودن خیلی بده ادم تجربه نداره زیون بچه رو نمیفهمه
بی خوابی هم ک واویلاس

بلللللله سخت ولی شیرین

بچه اول آره
ولی دومی راحت تره چون یاد داری و الکی هول نمیکنی واسه هر گریش

فقط بی خوابی منو اذیت میکنه

خیلی شیرینیعههه

الان خستگی زایمان داری برا اینه و ابنکه بچه‌ت تو رو بفهمه و برات بخنده خیلی تاثیر داره

فعلا ۱۰ روزم نشده مامان و بابام پیشمن😂
روزا با مامانمه شبا با بابام🤣🤣

داغونم خواهر.از ۲تا الان بیدارم.چون فسقلی نمیتونه بگوزه و اذیته😁
بی خوابی و کارای خونه و رسیدگی به بچه اول سخته واقعا

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی ۷ ماهگی
مامان نیلماه مامان نیلماه ۵ ماهگی
مامان آروینَک🍓🥰🍼 مامان آروینَک🍓🥰🍼 ۳ ماهگی