هم از لحاظ جسم هم روح پرم از درد و استرس و اضطراب
آره خیلی سخته
خیلی داغونم هم جسمی و هم روحی
فقط دارم میگذرونم هیچ لذتی نبردم از بچه
نااااابودم مامان اولی بودن خیلی بده ادم تجربه نداره زیون بچه رو نمیفهمه
بی خوابی هم ک واویلاس
بلللللله سخت ولی شیرین
بچه اول آره
ولی دومی راحت تره چون یاد داری و الکی هول نمیکنی واسه هر گریش
فقط بی خوابی منو اذیت میکنه
خیلی شیرینیعههه
الان خستگی زایمان داری برا اینه و ابنکه بچهت تو رو بفهمه و برات بخنده خیلی تاثیر داره
فعلا ۱۰ روزم نشده مامان و بابام پیشمن😂
روزا با مامانمه شبا با بابام🤣🤣
داغونم خواهر.از ۲تا الان بیدارم.چون فسقلی نمیتونه بگوزه و اذیته😁
بی خوابی و کارای خونه و رسیدگی به بچه اول سخته واقعا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.