بچه داری و سزارین شده باشی خیلی سخته

۶ پاسخ

چرا برا من سخت نیس😐
فقط قسمت خونه داریی سخته فقط

سخته خیای دارم از درد کمر درد میمیرم

واقعا

من بچه ندارم ولی چند ساعت فقط چند ساعت بچه خالم پیشم بود واقعا سخت بود هم بچه داشته باشی هم باردار باشی

دقیقا. البته طبیعی ها هم کم دردسر ندارن

ماه اول خیلی سخته از ماه دوم یکم قلق دستت میاد

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی ۷ ماهگی
مامان دو هدیه خدا مامان دو هدیه خدا ۶ ماهگی
مامان نیهاد من ❤️ مامان نیهاد من ❤️ ۱ ماهگی
مامان نیلماه مامان نیلماه ۵ ماهگی
مامان آروینَک🍓🥰🍼 مامان آروینَک🍓🥰🍼 ۳ ماهگی