سزارین چقدر سخته فقط سز ذومی باشی🤕🤕🤕

۶ پاسخ

برا من خیلی راجت تر از سزارین اولم بود

دخترعمم تازه زایمان کرده میگه خیلی راحت ترازاوالیه من دیدم سراولی چقدردرداشت ولی این نه هرشخص فرق داره مثل هم نیستند

منم سزارینم دومی از اولی راحت تر بود حالا واسه این گل دحترم نمبدونم چی پیش بیاد میترسم

اره دوم خیلی سخته

یعنی بدتره دردش از سزارین اول ؟؟

وای همین..‌‌😭😭😭😭

سوال های مرتبط

مامان مهدا مامان مهدا ۲ ماهگی
مامان دایان مامان دایان ۷ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۴ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد