۷ پاسخ

واییییییییییی خدا نیاره عطسه و سرفه رو واقعا 😭🥺

من الانم نرمال سرفه میکنم
فقط باید یکم پاهامو جمع کنم

وای منم اینجوری ام میترسم عطسه کنم بخدا یا سرفه

نه دیگه حداقل دوهفته ی اول اینجوریه ادم پیش دکترت برو بخیه هاتو ببینه

بخاطر بخیه های داخلی هس که هنوز کامل ترمیم نشده کم کم بهترمیشی

اره عزیزم درد میومد دیگه بیست روز به بعد درد بهتر میشه

تا ده روز عادیع دیگه سرفه عطسه کردن یه کم درد میگیره

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان دایان مامان دایان ۷ ماهگی
مامان دو هدیه خدا مامان دو هدیه خدا ۷ ماهگی