واییییییییییی خدا نیاره عطسه و سرفه رو واقعا 😭🥺
من الانم نرمال سرفه میکنم
فقط باید یکم پاهامو جمع کنم
وای منم اینجوری ام میترسم عطسه کنم بخدا یا سرفه
نه دیگه حداقل دوهفته ی اول اینجوریه ادم پیش دکترت برو بخیه هاتو ببینه
بخاطر بخیه های داخلی هس که هنوز کامل ترمیم نشده کم کم بهترمیشی
اره عزیزم درد میومد دیگه بیست روز به بعد درد بهتر میشه
تا ده روز عادیع دیگه سرفه عطسه کردن یه کم درد میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.