چن سالشه
من بچه هام کوچیک بود براسرفه شربت آیورامی میگرفتم میدادم زودی خوب میشدن ،هر ۱۲ساعت باید دو و نیم سی سی بدی ،اگرم سنش بالا ۶ساله که هر ۸ساعت ۲و نیم سی سی بده
پودر به دونه بگیر تو اب جوش دم کن قبل خواب بده بخوره من کلی دکتر رفتم دخترم خوب نشد یکی از مامانای گهواره گفت انجام دادم زود خوب شد
هسته میوه به رو بجوشون در حدب ک آبش لزج شد بده بهش شبا قبل خواب
دیگه آبم نخوره و بخوابه
دو سه روزه صاف میکنه سینشو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.