دکترتون کیه ؟؟؟
من دکترم گفت هر وقت دردت گرفت خودم میام فقط نامه نشون بیمارستان بده خودمحتما میام
۱۰ تومن هم ازم میگیره
بعد شما ۵۰ میدی نمیخواد بیاد بالاسرت واقعا چقد بی انصاف
معلوم نیس کی ادم دردش بگیره
باید سعی کنی دکترو راضی کنی .هروقتت دردت گرفت بیادبالاسرت وگرنه بیمارستان بیرحمه ب هیچ عنوان نمیزاره...یکی از دوستام ب فاصله ۹ماه ازسزارین اولش ناخواسته باردارشد.یه شب یهویی دردش گرفت تابردن بیمارستان ۴سانت بازشده بود میگفت بیمارستان میگفته ن باید طبیعی بیاری سزارین نمیکنیم😩زنگ زده بود دکترشخصیش اومده بود سزارین کرده بود وگرنه بیمارستان قصد داشت با شکمی ک هنوز ترمیم نشده طبیعی بیاره
وای منم🥲انقد میترسم زودتر از ۳۸هفته دردام شروع بشه مجبور شم طبیعی بیارم..ب همین خاطر اصلا فعالیت ندارم..چون سرویکسمم کوتاهه و از۱۹هفته پساری گذاشتم.بچمم از ازول همش پایینه .همیشه استرس طبیعی رو دارم
وا چرا؟ من دکترم بهم گفت اگه زودتر کیسه آبت پاره شد یا دردت گرفت خودتو برسون بیمارستان و از بیمارستان باهام تماس میگیرن خودم میرسونم بهت . چرا دکتری نباید زیربار مریض خودش بره؟
استرس نداشته باش پیاده روی نداشته باش کار کم انجام بده انقباض نداشته باشی و توکل کن ان شاء الله به خوبی و سلامتی میگذره و کوچولوت بغل میگیری
منم همینطور
گفته ۳۸ هفته و ۱ روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.