دوستان جوپرک باچی درست میکنین برای صبحانه

۷ پاسخ

میتونی با یکم شیر و یه کوچولو کره بزاری بپزه آخرش خرما رو پوس بگیر له کن اضافه کن یکم هم بزن خاموشش کن برای وزن عالیه یا بجای خرما موز بزن

من جودوسرپرک رو با شیر پرچرب و کره بادوم زمینی و دارچین و موز و شیره انگور و دانه چیا میدم ب پسرم

من جوپرک رو باسیب خرما کره میذارم بپزه میکس میکنم میدم بهش

من جو دو سر پرک رو با آب‌جوش حدود ده دقیقه آروم میپزم بعد بهش یکم خرما یا موز اضافه میکنم بعد با قاشق له میکنم بعد که یکم سرد شد شیر خودم رو برای اینکه یکم شیرین بشه میریزم داخلش البته دیگه روی گاز نمی زارم

من میزارم میپزه با یکم اب وقتی لعاب داد و پخت با موز و خرما له میکنم قاطی میکنم میدم بهش

جو دوسر پرکه

خرما
هلو یاسیب

سوال های مرتبط

مامان ارین🤰🏻👶🏻 مامان ارین🤰🏻👶🏻 ۱۶ ماهگی