تو این شرایط گرونی. کاشکی پسر منم بلد بود
باید از خدات باشه 😂🫤
بنظر منم زوده بچس مطمئن باش ۱ مله دیچه خطا میده نمیاد دستشویی
پسر خودم همین سن سال بود پوشک در میاورد دیگه حالت دستشویی میشست ولی کی آمادگی کامل گرفت و کلا خطا نرد ۳ سالکیش بود
بچه هنوز سیستم عصبی کامل نشده که جیش و پی پی شو نگه داره
وا چرا ؟الان که خودش میخواد یاد بگیره که بهتره هی پشت گوش بندازی سختر میشه برات من از خدام بود اگه دخترم میگفت
ن باو بگیر سختیش چهار پنج روز اول دیگع اوکی میشن من پسرمو الان تقریبا دو هفتس گرفتم عالی فقط چن روز اول سخت بود الان قشنگ میگه مامان جیش میبرمش دسشویی کارشو میکنه میاد بیرون
وای چرا خوب بهترین موقعیته
دلیلی اینکه میگن زیر دو نگیرید بخاطر اینه که کف لگن بچه زیر دوسال سفت نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.