۴ پاسخ

من پریود قبلیم رفتم روز سوم پریود
برام گذاشت دردش مثل همون درد اول پریود بود
ولی این سری پریود شدم یکم اذیتم

جنسش را حتما دقت کن خواهر من گذاشته بود حامله شد

به نظرم نزار یا پیش یه دکتر خوب برو کن دخترخالم گذاشت که باردار نشه بعد همیشه خونریزی داشت آخرش هم که برداشت تا دوسال بچه دار نمیشد

بله عزیزم وقتی میخاد بزار درد داره دل کمرت درد میکنه مسکن میده اونا بخور خوب میشی

سوال های مرتبط

مامان کنجد 💝 مامان کنجد 💝 ۱۴ ماهگی