۴ پاسخ

رفلاکس زیاد شیر نده سرشو بالا بذار یکم موقع خواب بنظرم ببری دکتر خوبه
ببین دکتر چی میگه چون یکم خطرناک رفلاکس بچه تشدید بشه برات دردسر میشه

خیلی شیر دادی اومده باالا از دماغش میریزه
اروم بلندش کن بعد شیر

رفلاکس داره؟

عزیزم از بینی شیر می‌ریزه بخاطر رفلاکسه فک میکنما

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۴ ماهگی