سلام من مادرلی دوقلو دارم ازنظر تمیز شستن عالیه فقط چون میخواد از این ور دربیاری بندازی توخشک کن شاید بگی اذیت میشی ولی برای من اذیت کننده نیست راحته ولی روزیکه میخواستم بگیرم تمام اتوماتیک هم داشت یادمه ۱۳ تومن بود فروشنده خیلی هم تعریفش داد ولی چون لباسشویی اتومات ها زیاد تمیز نمیشورن ترجیح دادم دوقلو بردارم (طبق تجربه خودم که قبلا لباسشویی دوقلو داشتم تمیزتر میشست تا اتومات ها) الانم ازش راضیم
یا یه اتوماتیک و جنس خوبشو بگیر یا اصلا نگیر.
اصلا اصلا دستی نگیر خیلی سخته کار باهاش
بنظرم مارک فریدولین بگیر برقیشو بگیر
ببین اگر بحث مالیش برات مطرح نیست فقط تماماتوماتیکشو بگیر
دو قلو و تک قلو اینا اذیت میکنن ادم خسته میشه
مینی واش تمام اتومات راحته
برند ایرانیش سه کیلو و هشتصد گرمیش ۲۷ ۲۸ میلیون میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.