بچه ها از گهواره ننو راضی اید
چپه نمیشه

۴ پاسخ

تو سیسمونی مامانم برقی داد خیلی پسرم دوسش نداشت چون تکوناش کم بود. بعد دوباره دو ماهش بود مامانم رفت دستی براش خرید خیلی الان پسرم توش بیشتر میخوابه. البته الان یک ماهه تو تخت نوجوانش میخوابونم تا صبح. ولی ننو واسه طول روزش خوبه. چون میترسم تا صبح کمرش درد بگیره

منکه راضیم نویان ک عاشقشه

نه خوب نیس بنظرم.من که بچمو نذاشتم توش.

آره خوبه

سوال های مرتبط