۴ پاسخ

سینه هام افتاده شده الان چیکار کنم تا ب حالت اولش برگرده

من شیر دهی دارم

من شیر دهی میبندم
خیلی خوبه چند شب پیش ساده بستم خودم اذیت شدم ولی میگن نبندی بهتره اگ ببندی شیر برمیگرده البته شیردعی اینجوری نیس

من میبندم چون افتاده شده

سوال های مرتبط