من ۳میبندم واکسن ۴ماهگی شو زدم ۶کیلو بود
سایز چهار تا 18 کیلوعه
بستگی به وزن و جثه بچه داره
من دخترم ۴ونیم ماشه ۳ میبندم و هنوزم تا دو ماه احتمال میدم ک ببندم
من سایز ۳ میبندم
بستگی به وزن و جثه بچه داره
من از پنج ماهگی سایز 4 میبندم
من ۴ میبندم
بستگی به جثه داره
سایزی که نم نمیده و روی پاش رد نمیندازه
وزنش چقدره اين مهمه و اينكه سايز فعلي كه ميبندين جازميندازه؟؟؟پس ميده؟؟؟
وزنش چقد؟
عزیزم بستگی به وزن و جثه بچه داره
خودت بهتر میتونی تشخیص بدی
وزنش چنده؟
بستگی به وزن و جسه اش داره
هرکدوم که راحت تره و در نمیده
بستگی ب وزن بچت داره خب
من ۴ میبندم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.