خانوما من رفتم دکتر موپیروسین میزنم وچرک خشک کن میندازم تند تند هم میشورم ولی بازترشده بخیه ام از دوجا یکیش اندازه یه نقطس ترشح داره هردوتاش تکونم نمیخورم ازسرجام همش درازکشیدم چیکارکنم دیگه؟
حتما مجدد برو دکتر
عفونتش بیشتر شه بیشتر باز میشه و دردسرا زیاد میشه
جلوش رو الان بگیرن بهتره
مادرم اینجور شد زخم رو شستوشو دادن تا عفونت خوب بشه بعد که خوب شد بخیه زدن
برو دکتر ولی چرا ازجات بلند نمیشی اینجوری که نمیشه باید قدم بزنی تا بخیه هات جوش بخوره
اے بابا مگہ چطور بخیہ زدن کہ باز شدہ،بنظرم برو دکتر
خپاره باز شده باید بری به نظرم پیس دوتر باز بخیه کنه برات
بزار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.