۷ پاسخ

فعلا که بهش ندادم اجازه ندادم کسی هم بهش بده تا ببینم تا کجا زورم میرسه
دختر منم وقتی میریم مهمونی بچه های دیگه با گوشی بازی میکنن میاد کنارشون میشینه نگاه میکنه اونطوری دیگه کاری ازم برنمیاد

ن ولی بریم بیرونی جایی تلویزیون نباشه دوتا ۱۵دقیقه میدم

نگاه میکنه پسرم گوشی باباش باهاش بازی میکنع خیلی کم

نه اصلا نمیدم، خط قرمز من و باباشه، اونم وقتی دست بچه‌ها باشه ذوق می‌کنه طبیعیه دیگه جذابه دستشون هم نمیدیم از فرصت استفاده میکنن

نه مگر مهمونی جایی اونم اگه خیلی اذیت کنه و تایم کم نهایت 20 دقیقه تو خونه دلیلی نداره هم تلوزیون هست هم اسباب باری هم یه روز درمیون یاهرروز پارک میبرم

دقیقا منم چند روز پیش همین سوال پرسیدم
ما گوشی نمیدادیم ولی توجمع که دست بقیه بچه ها گوشی بود ذوق میکرد و بعضی وقتا اون بچه ها نمیزاشتن ببینه خیلی مظلوم و ناراحت میشد
برای همین خودم گوشیم میدم دستش فقط عکسای خودش میبینه
البته دیگه یاد گرفته گوشی مامان و بابامم میگیره🙃

وای دختر منم خیلی یکدفعه به گوشی وابسته شد من در روز شاید ده دقیقه بهش بدم بیشتر آهنگ گوش میده باهاش

سوال های مرتبط