گاز نداریم ن صبحانه برا دخترم درست کردم ن ناهار 🫤🫤

۵ پاسخ

وای چ بد عزیزم
منکه از مال خودمون ب سها میدم
پیتزا ساندویچ ک فیله مرغ داشته باشه یا از نونش ب سها میدم

تستر تو. کتری چای ساز تخم مرغ بنداز تا آبپز بشه

حالاامروز رومجبوری بیسکوییت مادربده به بچه ازفرداغذادرست کن

گاز قطعه مگه ای وای

پلوپز اینا نداری

سوال های مرتبط