۱ پاسخ

اوتیسم اگه باشه با شربت خوب نمیشه آخه ، بیش فعال نیستن بچه‌ای الان همین مدلین شوخن

سوال های مرتبط

مامان لنا جونم🫀👸🏻👑⭐️ مامان لنا جونم🫀👸🏻👑⭐️ ۲ سالگی
مامان سید محمد مامان سید محمد ۱ سالگی