دختر من که ۱۰۷,خودمو شوهرم معمولی هستیم نه قدبلندیم نه قد کوتاه،به نظرم ۱۱۰ باشه خوبه
من خودم ۱۶۵همسرم ۱۸۰پسرمم ۱۱۹
پسر من ۱۱۰ نمیدونم خوبه یا کمه خودم ۱۶۰ آقام ۱۸۰
یک ماه پیش قدش ۱۱۷ بود
ژنتیکه بیشتر
من167هستم
شوهرم بلندتره
ولی دخترم 109
سلام قشنگم
قد بچهای بستگی ی ژن شون داره مصلا من خودم قدم 165و شوهرم 167بچمونم 104هست ریزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.