۶ پاسخ

دختر من که ۱۰۷,خودمو شوهرم معمولی هستیم نه قدبلندیم نه قد کوتاه،به نظرم ۱۱۰ باشه خوبه

من خودم ۱۶۵همسرم ۱۸۰پسرمم ۱۱۹

پسر من ۱۱۰ نمیدونم خوبه یا کمه خودم ۱۶۰ آقام ۱۸۰

یک ماه پیش قدش ۱۱۷ بود
ژنتیکه بیشتر

من167هستم
شوهرم بلندتره
ولی دخترم 109

سلام قشنگم
قد بچهای بستگی ی ژن شون داره مصلا من خودم قدم 165و شوهرم 167بچمونم 104هست ریزه

سوال های مرتبط