بیمه تکمیلی فقط شامل بیمارستان میشه . زیر میزی دکتر ارتباطی به تکمیلی نداره
من سزارین اول بودم دکترم زیرمیزی نمیگیره برای بیمارستان هم نامه ک میده جوری مینویسه ک بیمه قبول بکنه بیمارستان خصوصی من رفتم بابیمه تکمیلی فقط ۹ تومن دادم
رفتی پیش دولت خواہ؟؟؟
يه سري دكترا نامه ميدن ميتوني بري از بيمه بگيري من خواهرم يه نامه از دكترش گرفت رفت بيمه بهش دادن پول زيرميزي رو
دست مزد دکتر ربطی ب بیمه نداره
من دکترم گفت سز اختیاری بشی آزاد حساب میشه
ببین هر کاری کنی سزارین اول هستی بیمارستان اصلا با بیمه قبول نمیکنه آزاد حساب میکنه
نه دیگه زیرمیزیه
مگه پول بیمارستان شامل بیمه بشه
سزارین اختیاری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.