۲۶ پاسخ

منمممم

۹بیای دیگه تموم نمیشه هرچی نگاه. کنی می بینی ی هفته گذشته 😄

برای من ۶و۷نگذشت طولانی بودولی۸و۹نفهمیدم چطورتموم شدخداراشکر

واسه من ماه ۵ خیلی دیر گذشت ۶خوب بود ولی این ۷ داره میره تومخم😑خداکنه ۸ زود بگزره

وای چه پیامای ترسناکی😢

وای دقیقا

موافقمممم

منی که تازه یک هفته واردش شدم💔😂

این ماه آخر نمی‌گذره اصلا نفس تنگی شدید گرماااا اذیتم اینقد شدید

دقیقا خیلی دیر میگذره

اخه هشت ماه درد و سنگینی هم زیاده

اوف دقیقا من میگفتم ۵ ماه با ۷ طولانیه ولی بدترشد

نه بابامثله سال میگذره سنگینم که هستی

بزنی ب بیخیالی زودتر میگذره

لباسا نینی رو بشور بزار توکشو
خونتو تمیز کن سرخودتو گرم کن خودتو دیگه اماده کن کمتر از دوماه دیگه نینی میاد

بنظر من از ماه ۳ به بعد کش میاد کلا

شروع کن کم کم کارای خونه اتو انجام بده
منم شروع کردم به تمیزکاری

۵تموم نمیشهههههه

عزیزم از همین حاملگی لذت ببر والا بچه میاد همش دلتنگ لگداش میشی اصن عجیبه حسش

۹ که اصلانمیگذره

برای من۵خیلی کش اومده

حق داری ۸ برا منم خیلی دیر گذشت اما به جاش ۹ رو دوره تنده😄

اره واقعااا دیر میگذره
ولی شما تازه وارد ۸ شدی تحمل کنی راه زیاده

نگران نباش از روزات لذت ببر واسه من خوب داره میگذره

شما تازه وارد ۸شدید چرا از الان انقدر ناامیدید

برای من ۶ نمیگذره

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری