۸ پاسخ

واسه من هم دیر میگذره هم سریع
هم کلی کار دارم مونده😂

ای جونم انشالله میاد خیلی زود این روزا زودی امیدوارم برات بگذره.ولی من خیلی گریه میکردم این روزا میگفتم دلم برای لگد زدناش تنگ میشه.بااینکه استراحت مطلق بودم دوران بارداریمو خیلی دوست داشتم

عزیزم شما دعا کن نینیتون سر وقتش بیاد اخه دیدم تاپیک قبلیت ناراحت بودی که خدا نکرده درد داشتی الان اینجوری میگی به هیچی اسرار نکن منم خیلی دلم بچمو میخاد ولی همش پا میشم میشینم با خدا حرف میزنم میگم خدایا سر موقع بیاد این روزام تموم میشه عزیزم انشالله همه مادرا بچه هاشون سر موقع صحیح سلامت بغل بگیرن

من بلاخره امروز وارد ماه نهم شدم هشت اندازه ده سال طول کشید ببینیم ماه نهم چطورمیگذره

جاش خوبه چکارش داری . خواه ناخواه به امید خدا به موقش دنیا میاد .
فعلا از زمان حالت لذت ببر .
و به بعدش فکر نکن

من ماه ۸ خیلی دیرگذشت ماه ۹ دیرتر

اره بخدا منم حوصلم سررفته خسته شدم از بارداری
ماه هشت که خیلی برا من دیر گذشت این یماه زود بگذره تموم بشه 🥲

آخرش نی نی میاد که شبا نتونی بخوابی یا چیزی بخوری

سوال های مرتبط