۳ پاسخ

بهتر دعواشون چند برابر میشه اگ تلویزون نگاه کنن مال من نگاه نیکن سر اینکه چی بزاریم صداشو بلند یا کم کنیم دعوا دارن این میگه فلان شخصیت گفت چی اون میگه ن حرف نزن و.....

والا مال ما هر دو شوننگاه میکنن بازم دعوا دارن انگار دشمن خونی هم دیگه ن تا خواهر برادر

بفرستشون کلاس های تابستانه دوسه ساعت نیستن راحتی حتی شده یکیشونو بفرس وقتی بیان خستن ی دوساعتم میشینن ی جا

سوال های مرتبط