از هفته ۳۰ دیگ مهم نیست
استراحت کن
یبوست نشو
دستشویی فرنگی برو
پله بالا پایین نکن
رابطه جنسی نداشته باش
کار سنگین نکن
تا به هفته ۳۲ برسی
آمپول ریه هم حتما بزن عزیزم
توی هفته های ما دیگه سرکلاژ و اینجور چیزا نمیکنن فقط با شیاف و استراحت باید مراعات کنی
دکتر به من گفت طول سرویکس توی اینا هفته ها دیگه اهمیت نداره نگران نباش
اتفاقا امروز داشتم فکر میکردم شما چی شدی
واقعا آدم نمیدونه چه کار کنه با این سرویکس، استراحت هم میکنی بازم کم شده
خدا کمکت کنه
من از خودمم میترسم
استراحت کن و شیاف بزار
باید مراقبت کرد
پساری بزار
فقط استراحت من سرویکسم پایین بود شیافم استفاده نمیکردم فقط استراحت کردم
مال منم پایینه..من که از هفته ۲۰ اومده بود رو۲۸ استراحت مطلق شدم یک ماه..بعذ از اون استراحت نسبی..شیاف هم میزارم و تمام چیزهارو رعایت میکنم
منم ۲۶هفته بودم رفتم ۳۱شده بود دکتر گفت استراحت نسبی کنم هروقت درد داشتم شیاف استفاده کنم رابطه ام نداشته باشم
منم از ۲۴ هفته طول سرویکسم پایین
ولی با استراحت و شیاف تا الان دوام اوردم
توکلت به خدا باشه
استراحت کن
مال من ۲۲ بود گفت استراحت نسبی داشته باش و هرشب شیاف بزار
نگران نباش اون دوران خطر دگ گذشته
رابطه نداشته باش
اگه بسته هست مشکلی نیست
بگو برات پساری بزاره
دراز بکش و استراحت کن
الان دیگه سرکلاژ هم نمیکنن
استراحت کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.