فک نکنم ب علایم باشه
نمیشه بگی. من برای پسر اولیم همش شیرینی میخوردم. عاشق خرما بودم.تهوع نداشتم.
اما برای دومی هیچی دلم نمیکشه، همش تهوع، خیلیم وزن کم کردم.
تهوع و حال بدی کمتر،صورتت هم خیلی تغییر نمیکنه خوشگلتر نشی زشت تر هم نمیشی😆
متفاوت
زن عموم بنده خدا چندین ماه ویار و تهوع وحشتناک داشت
ولی مامانم و اکثرا دیدم اوکی بودن
مامانم همش ویار ترشی داشت عاشق چیزای ترش بود
تاریخ تولدتو بگو با ماهی که توش لقاح انجام شده بگم بچت چیه
من سر پسرم حاملگیم خیلی خوب بود خوشکل ترم شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.